Voorwaarden, verzending en levering

Bij Fiori Bloemen streven wij naar de tevredenheid van onze klanten. We staan achter onze producten en willen kwaliteit leveren aan deze klanten. Wij besteden veel zorg aan onze producten, verzorging, verwerking, de verpakking en advies. Mocht het onverhoopt toch ergens niet naar tevredenheid zijn dan vernemen wij dit graag en zullen aan de slag gaan met uw feedback. Hieronder kunt u onze voorwaarden nalezen.

  1. Bij afname van een product of dienst van Fiori Bloemen gaat u akkoord met de algemene voorwaarden.
  2. De prijzen van de producten en diensten staan los van prijzen die u elders (andere winkels of internetwinkels/webshops) treft
  3. Bij afname van een product of dienst gaat u akkoord met de aangegeven of overeengekomen prijs
  4. Een levend product kan na aankoop niet retour genomen worden of geruild tenzij van te voren overeengekomen. (dit in verband met de houdbaarheid van levend materiaal. Planten verplaatsen en het inpakken hiervan hebben wij dan niet in de hand en tast het product aan)
  5. Dode-/levenloze materialen en woonaccessoires kunnen binnen 8 dagen op vertoon van kassabon geruild worden
  6. Wij geven geen geld retour, wel kunt u een tegoedbon van Fiori Bloemen krijgen
  7. Op een tegoedbon of cadeaubon wordt geen geld teruggegeven
  8. Cadeaubonnen van Fiori Bloemen zijn onbeperkt geldig
  9. Wij nemen geen Waardebonnen aan van derde partijen
  10.  Bij klachten over beschadiging of houdbaarheid dient u het product terug te brengen op of een foto aan te tonen (op deze manier kunnen wij het product aan onze leveranciers tonen en u eventueel vergoeden met een nieuw product)
  11. Kiest u er voor om het product niet door Fiori Bloemen te laten verpakken dan is de houdbaarheid en kwaliteit op eigen risico

Bloemabonnementen (voor bedrijven en privé)

  1. Bij afname van een bloemabonnement gaat u akkoord met de algemene voorwaarden van Fiori Bloemen.
  2. Bloemabonnementen kunnen niet met een tijdgarantie geleverd worden
  3. Fiori Bloemen kan ten alle tijden een bloemabonnement stopzetten
  4. Wanneer er bij levering niemand aanwezig is en wij kunnen het niet tijdelijk bij buren afleveren, op het bezorgadres word een kaartje in de bus gedaan. Bij opnieuw aanbieden door de bezorger worden bezorgkosten in rekening gebracht
  5. Wanneer u een keer over wilt slaan dient u dit minimaal 4 werkdagen van te voren te melden. Meldt u dit later, worden er materiaalkosten in rekening gebracht in verband met ingekochte goederen. Dit kan in uw eigen account op deze website of via mail of telefoon.
  6. Wanneer u op een afgesproken leveringsdag het abonnement niet kunt ontvangen en wij hebben hier geen schriftelijk of telefonisch bericht van gekregen wordt het abonnement volledig in rekening gebracht
  7. Bezorgkosten staan los van het abonnementsbedrag tenzij anders overeen gekomen
  8. Wanneer een leen ondergrond/leenvaas langer in gebruik is dan de volgende levering wordt er een bedrag voor huur in rekening gebracht
  9. De voorwaarden van de bezorging van een bloemabonnement vallen onder het kopje bezorging

Leenvazen en ondergronden

  1. Wanneer een leen ondergrond beschadigt en/of onbruikbaar wordt, wordt het volledige bedrag van de ondergrond in rekening gebracht.
  2. Bij een leenvaas meegenomen vanuit de winkel wordt borg in rekening gebracht
  3. De borg kan alleen teruggevraagd worden met een daarvoor bestemde bon van Fiori Bloemen Bloemen of factuur

Bezorgen

Wij werken met een bezorgdienst met een uitstekende service en onze eigen bezorgauto om uw producten te leveren.

  1. Bij een spoedbestelling word extra kosten in rekening gebracht
  2. De bezorgkosten van Fiori Bloemen kunnen variëren – Tijdens het bestelproces ziet u de bezorgkosten voor uw postcodegebied.
  3. Wanneer er bij levering niemand aanwezig is en wij kunnen de levering niet tijdelijk bij buren afleveren, worden bij opnieuw aanbieden bezorgkosten in rekening gebracht
  4. Een foutief aangegeven adres wordt in rekening van de besteller gebracht

Facturen

  1. Facturen dienen binnen de daarop aangegeven vervaltermijn te worden voldaan
  2. Bij een te late betaling kunnen kosten in rekening worden gebracht
  3. Facturen worden standaard over de e-mail verstuurd

Fiori Bloemen

Lange Mare 51
2312 GR Leiden

T: 071-5125755
F: 071-5135840
M: bloemen@fiori.nl

Potje “Explosie”
Boeket “Spring”
Arrangement “Agaaf”